Sklep internetowy działający pod adresem https://www.mz-beauty.pl/,
którego właścicielem jest Zbigniew Prus, NIP: 5512528416, REGON 387648847. z siedzibą na placu A. Mickiewicza 2a/4, 34-120 Andrychów, ,
Kontakt ze sklepem możliwy jest drogą elektroniczną pod adresem
biuro@mzbeauty.pl, pisemnie pod adresem placu A. Mickiewicza 2a/4,
34-120 Andrychów oraz telefonicznie pod numerem +48 794750594 od
poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani
ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie
konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku -
Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu
na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku
niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,
pierwszeństwo mają te przepisy.
SKLEP - Sklep internetowy działający pod adresem:
https://www.mz-beauty.pl/
FIRMA /SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA – firma Zbigniew Prus, NIP: 5512528416, REGON 387648847.,z siedzibą na placu A. Mickiewicza 2a/4,
34-120 Andrychów
ADRES – siedziba sklepu internetowego jest plac A. Mickiewicza 2a/4,
34-120 Andrychów,
REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego www.mz-beauty.pl
KLIENT/KUPUJĄCY/USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność
do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych
drogą elektroniczną przez Sprzedawcę,
FORMULARZ REJESTRACJI – dostępny w Sklepie internetowym formularz,
umożliwiający utworzenie Konta,
KONTO - oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres
email) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów i
funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w
którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę
CENA - Wszystkie ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są
cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów
wysyłki.
PRODUKT – rzecz dostępna w sklepie internetowym, która może być
przedmiotem umowy sprzedaży między Usługobiorcą a Usługodawcą ,
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia
umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą,
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – zgodne z Ustawą z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. 2013
r., poz. 1422) prowadzenie usługi Konta,
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za
pośrednictwem Sklepu internetowego w języku polskim,
Sprzedawca za pośrednictwem witryny Sklepu https://www.mz-beauty.pl/
świadczy drogą elektroniczną bezpłatną usługę polegającą na posiadaniu
Konta. W celu założenia Konta, należy na stronie Sklepu wybrać opcję
„Logowanie i Rejestracja ”, a następnie opcję „Zarejestruj się”. Pojawi
się formularz, który należy wypełnić, zaakceptować Regulamin oraz
politykę prywatności, zaznaczyć okienko „Nie jestem Robotem” i przesłać
zgłoszenie za pośrednictwem strony Sklepu klikając przycisk „Zarejestruj
się”. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest z
chwilą potwierdzenia przez Klienta założenia konta lub akceptacji
regulaminu, a także z chwilą dokonania zakupu „bez rejestracji”.
Sprzedawca świadczy również usługę zawarcia Umowy sprzedaży poprzez
złożenie zamówienia i dokonanie zakupu przez Kupującego w sklepie
internetowym https://www.mz-beauty.pl/
Przedmiotem umowy zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest
sprzedaż rzeczy (Produkty) dostępnych w Sklepie. Zawarcie Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie.
Przez umowę sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta
własność rzeczy i mu ją wydać, a Klient zobowiązuje się rzecz odebrać i
zapłacić Sprzedawcy cenę.
Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne,
fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami
i wymaganiami.
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych
przypadkach w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.
W celu złożenia zamówienia należy opcjonalnie zalogować się do Sklepu.
Złożenie zamówienia możliwe jest również bez rejestracji. Następnie
należy wybrać Produkt, który jest przedmiotem Zamówienia i kliknąć
przycisk „do koszyka”. Aby dokończyć Zamówienie trzeba podać dane
dotyczące wysyłki oraz dostawy Produktu, zatwierdzić regulamin i
zamówienie klikając przycisk „Kupuję i płacę”, a następnie je opłacić.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez
klienta zamówienia. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją
regulaminu. Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie
podanym przy danym Produkcie w Sklepie. Początek biegu terminu
realizacji Zamówienia Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy.
Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny,
faktura VAT)
Klient ma do wyboru następujące płatności:
- płatności przelewem – wówczas Klient obowiązany jest do dokonania
płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy
Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- płatności przez system Przelewy24, Klient dokonuje płatności
natychmiastowo, poprzez przekierowanie do strony banku Klienta,
Realizacja Zamówienia następuje w momencie zaksięgowania 100% środków
pieniężnych na koncie Sprzedawcy.
Wysyłka towaru jest realizowana wg wybranej przez Klienta firmy
transportowej. Koszty dostawy ponosi Kupujący. Koszty wysyłki naliczane
są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów
przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas
składania Zamówienia. Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z
dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na
magazynie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia leżące
po stronie firmy transportowej. Kupujący zobowiązuje się do odebrania
wysłanego Produktu.
1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Klient może w terminie 14 dni
odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta prawo do zwrotu Produktu nie
przysługuje Klientowi, w przypadku:
- rzeczy nieprefabrykowanej, stworzonej na indywidualne zamówienie
Klienta;
- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu
na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie z innymi rzeczami.
3. Klient nie może odstąpić od umowy zawartej na odległość w odniesieniu
do umów o świadczenie usług, w sytuacji gdy Usługodawca wykonał usługę
za zgodą Konsumenta, a Klient został wcześniej poinformowany o braku
możliwości odstąpienia od umowy.
4. W przypadku świadczenia usług w stosunku do których Klient ma prawo
do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni Klient ponosi koszty związane
z częściowym wykonaniem Usługi, o ile zgłoszenie odstąpienia od umowy
nastąpiło w terminie, a wykonanie usługi rozpoczęło się przed tym
zgłoszeniem. Należną kwotę oblicza się proporcjonalnie do stopnia
wykonania usługi.
5. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może
skorzystać z formularza odstąpienia zawartego z załączniku nr 1,
zawierającego stosowne oświadczenie, a następnie wysłać go listownie lub
za pomocą poczty elektronicznej na adres podany w § 1 oraz dokonać
zwrotu towaru Sprzedawcy – pobierz wzór.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od daty otrzymania przez Klienta oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego
płatności. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego
terminu, jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy nie otrzyma zwrotu danego towaru.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
8. Sprzedawca dokona zwrotu należności za zwrócony towar oraz kosztów
dostarczenia rzeczy w terminie do 14 dni za wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły dostępny sposób dostarczenia.
9. Klient przy odbiorze paczki, która nosi znamiona uszkodzonej ma
obowiązek spisania protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie
takiej informacji na liście przewozowym. Jeżeli klient takiej informacji
nie zawrze lub nie spisze protokołu paczka będzie traktowana jako
dostarczona w stanie nie uszkodzonym i w przypadku ewentualnej
reklamacji/zwrotu uszkodzonych przedmiotów będzie rozpatrywana
negatywnie.
1.Klient może zgłaszać nieprawidłowości związane z działaniem sklepu
drogą elektroniczną na adres: biuro@mzbeauty.pl lub za pomocą formularza
kontaktowego znajdującego się pod adresem
https://www.mz-beauty.pl/kontakt/
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko adres poczty
elektronicznej i adres do korespondencji, a także datę i rodzaj
wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
2. Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Sprzedawca
udziela gwarancji na towar zawarty w sklepie z tytułu rękojmi.
3. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru sprzedanego z umową. W
szczególności towar sprzedany jest niezgodny z umową, jeśli:
nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien posiadać ze
względu na opis zawarty w umowie, oznaczony lub wynikający z z
okoliczności lub przeznaczenia
nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca powiadomił
Kupującego, w tym przedstawiając wzór lub próbkę
nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy
zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia
została wydana Klientowi w stanie niezupełnym
4. Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień
komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być
podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
5. Reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail Klienta, nr
telefonu
datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Klienta
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
6. Kupujący powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy podany w §1.
Kupujący powinien zabezpieczyć towar na czas wysyłki. Do reklamacji
powinien być dołączony dowód zakupu.
7.W ramach składania reklamacji Klient może:
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
żądać usunięcia wady
żądać obniżenia ceny
odstąpić od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad, lub
wadę usunie.
8. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony
wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.
9. Sprzedawca w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia
reklamacji lub daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem
ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o
dalszym postępowaniu telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną. W
razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zobowiązuje się do
ustosunkowania względem żądań Klienta zgłaszającego reklamację w
terminie możliwie najszybszym, jednakże nie przekraczającym 21 dni od
rozstrzygnięcia reklamacji.
Sprzedawca udziela gwarancji na oferowane w Sklepie Produkty. Jeżeli nie
zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od
dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Procedura gwarancyjna
opisana jest na karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do
sprzedawanego Produktu.
Sprzedający oświadcza, że jest Administratorem danych powierzonych mu
przez Kupującego w celu realizacji Zamówienia oraz prowadzenia „Konta”.
Sprzedający zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe jedynie w zakresie
i w celu realizacji Zamówienia, jak i utrzymania konta przez Klienta.
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale też niezbędne w
celu realizacji Zamówienia i utworzenia Konta. Dane Kupującego będą
przetwarzane przez okres związany z realizacją i obsługą Zamówienia, a
także do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń.
Kupujący ma prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, prawo do
sprostowania oraz prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do
ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia
danych osobowych, prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Administratorem danych osobowych jest Zbigniew Prus, NIP: 5512528416, REGON 387648847.,z siedzibą na placu A. Mickiewicza 2a/4,
34-120 Andrychów
Sprzedawca deklaruje, iż będzie stosował ochronę powierzonych mu danych
osobowych przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem,
tj. zniszczeniem, utraceniem, modyfikowaniem, nieuprawnionym ujawnieniem
lub dostępem do danych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób
przetwarzanych oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych
(integralność i poufność).Sprzedawca zobowiązuje się stosować środki
techniczne i organizacyjne określone w art. 32 RODO adekwatne do
stwierdzonego ryzyka naruszenia praw lub wolności powierzonych danych
osobowych.
W momencie, gdy Klient zdecyduje się na dokonanie płatności przez system
przelewy24 jego dane są przekazywane administratorowi systemu płatności
w celu realizacji transakcji.
Regulamin stanowi integralną część zawieranej umowy przez Sprzedawcę i
Klienta.
Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na
warunkach określonych w regulaminie jest prawo polskie.
Towary zamieszczone na stronach sklepu nie stanowią oferty handlowej w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży
pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane będą przez właściwe
sądy powszechne.
Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z
pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze
Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i
procedur rozstrzygania znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w
zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”
W spawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie
przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy o
prawach konsumenta, a także przepisy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na
stronie sklepu w odniesieniu do Sklepu, w którym dochodzi do zawierania
umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (o charakterze
jednorazowym).
Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed wejściem w życie
nowego Regulaminu. W przypadku umów, o których mowa wcześniej, po
wejściu w życie zmienionego Regulaminu, Klient zostanie poproszony o
akceptację nowego regulaminu.